Programmas nosaukums |
Administratīvie un sekretāra pakalpojumi |
Iegūstamā profesionālā kvalifikācija |
Klientu apkalpošanas operators |
Profesionālās kvalifikācijas līmenis |
Otrais profesionālās kvalifikācijas līmenis |
Prasības attiecībā uz iepriekš iegūto izglītību |
Pamatizglītība |
Programmas īstenošanas ilgums |
480 stundas |
Izglītības dokuments, kas apliecina programmas apguvi |
Profesionālās kvalifikācijas apliecība |
Licences Nr. |
P-7410 |
Akreditācijas lapas Nr. |
AP_2394, līdz 26.05.2025. |
Programmas mērķis |
Izglītības procesa rezultātā sagatavot kvalificētu klientu apkalpošanas operatoru, kurš strādā dažādos uzņēmumos un iestādēs, kas saistīts ar klientu un apmeklētāju pieņemšanu un apkalpošanu. Nodarbojas ar informācijas un konsultāciju sniegšanu, pasūtījumu pieņemšanu, reģistrēšanu un to apstrādi, kas sekmētu izglītojamā sociālo iekļaušanos un konkurētspēju darba tirgū. |